13 Ekim 2011 Perşembe

Gazete Baskısı





Bugünkü konumuz gazete baskısı :) Çeşitli bloglarda görüp yapmaya cesaret edemediğim bi stildi.Denedim mutluyum :) Harika sonuç aldım inanılmaz hoşuma gitti.Gazete baskısı yapmak için çeşitli malzemelere ihtiyacımız var. Önce bunları yazalım:
   1. Gazete
2.Alkol
 3.Makas
                               4.Baz olarak kullanılacak oje


 Önce baz olarak  kullanacağımız ojeyi ( genellikle gazete rengine yakın nude ojeler tercih ediliyor ben de öyle yaptım) 2 kat sürüyoruz. Oje kuruduktan sonra gazetenin yazısı bol  ve düzgün olan (irili ufaklı yazılar değilde hepsi aynı boyutta olan yazılar) kısımlarından tırnağımızın üstünü kapatacak şekilde kesiyoruz. Tırnağımızı alkole batırıp -alkol kolonyada olabilir- gazete kağıdını hemen üzerine kapatıyoruz. Çok bekletirseniz alkol uçuyor ve kağıt tırnağınıza yapışıyor hızlı olmalısınız , bir de ben gazeteyi tırnağıma koyduktan sonra üzerine biraz daha alkol damlattım iyice çıksın yazılar diye. Daha sonra gazeteyi kaldırıyoruz. Vee işte sonuç :) Üzerine de 1 kat cilamızı sürdükten sonra afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder