23 Ekim 2011 Pazar

Yeni Ojeler ve Diskler


Hafta içi yine bir oje ve disk furyasına kapıldım. Halbuki söz verdim artık oje almıcam diye ama görünce insan dayanamıyo :) 3lü set halinde satılan Color Me markalı ojeleri gördüm ve hemen aldım .Fiyatları çok uygun 3 tanesi 2.5 lira gibi bir şeydi.Renkleri de çok güzel kıvamlarına da bayıldım.Piyasadaki bir çok ojeden daha yoğun kıvamlılar fırçaları da güzel ayrıca çok hızlı kuruyor.
Burda da tek tek renkler gözüküyor.
Haftaiçi birde www.yakaladinyakaladin.com adlı siteyi keşfettim.Bence bir göz atmanızda fayda var çok güzel ürünler gördüm ben.Bu disklerde ordan.5 adet disk 7.90 tl ve kargo  ücreti de uygun.Desenler güzel değişikler en azından :) Bir iki desen denedim onlarında resimlerini yüklicem bir kaç güne kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder